Wednesday, December 8, 2010

ISUZU D-MAX PENJIMATAN MINYAK YANG MAKSIMUM

ISUZU D-MAX PENJIMATAN MINYAK YANG MAKSIMUM

ISUZU D-MAX adalah salah satu jenama yang semakin panas. Ini kerana keluaran Isuzu D-max yang terbaru 2.5LS Ddi iTEQ Super Commonrail. Model baru ini sememangnya telah dinanti-nanti oleh ramai pengguna di Malaysia mahupun di luar negara. Sebelum ini Isuzu D-max hanya mempunyai model 2.5LS 4 x 2 sahaja, namun kini keluaran terbaru Isuzu D-max 2.5LS Ddi iTEQ Super Commonrail telah membuatkan ramai pengguna ghairah untuk memilikinya.

Bukan itu sahaja, Isuzu D-max yang terbaru ini akan membuatkan pengguna rasa berpuas hati terutamanya untuk mereka yang ingin menjimatkan kos. Anda mungkin tidak percaya pengalaman pengguna Isuzu D-max. Penjimatan minyak yang mengkagumkan adalah punca utama mengapa anda perlu memiliki Isuzu D-max. Ini adalah kerana Isuzu telah mencipta satu sistem untuk penjimatan minyak yang maksimum pada enjin Isuzu D-max. Bukan itu sahaja, Isuzu D-max adalah kenderaan yang berteknologi tinggi di mana kami menggunakan Timing Gear yang tidak perlu ditukar. Ini membuatkan Isuzu D-max adalah kenderaan yang paling menjimatkan kos anda dari segi minyak dan "maintenance".


Harga untuk  Isuzu D-max 2.5LS Ddi iTEQ Super Commonrail
RM 88,737.40 (Premium)
RM X,000.00 (diskaun untuk anda)

Jika anda ingin mengetahui kehebatan Isuzu D-max atau apa jua kekeliruan yang melanda difikiran anda, boleh hubungi saya dan saya akan cuba untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.

sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 010-7048077 (Adam) Isuzu D-Max

No comments:

Post a Comment